Od danych do informacjiOd danych do informacjiOd danych do informacjiOd danych do informacji

Od danych do informacji

Od danych do informacji
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Efektywność komunikacji bezpośredniej zależy od właściwego podejścia do posiadanych danych oraz rozumienia ich znaczenia dla firmy. Dane to jednak nie wszystko: muszą one zostać przetworzone w użyteczne dla firmy informacje o klientach. Na tym właśnie polega rola marketingu baz danych. Musi on jednak, jako część analityczna procesu komunikacji marketingowej, spełniać szereg założeń.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja