Od coli do wody kokosowejOd coli do wody kokosowejOd coli do wody kokosowejOd coli do wody kokosowej

Od coli do wody kokosowej

Od coli do wody kokosowej
Adam Bogacz

Adam Bogacz

-

Adam Bogacz

Adam Bogacz

Dramatyczny spadek sprzedaży napojów gazowanych sprawił, że Coca-Cola i PepsiCo poszukują produktów, które zrekompensują im straty. Jednym z kandydatów jest woda kokosowa, promowana w USA m.in. przez Rihannę czy Madonnę. Wprowadzenie tej nowości na niedojrzały polski rynek to próba wyprzedzenia obu gigantów, którzy zapewne pojawią się tu za kilka lat.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się