Od coli do wody kokosowej - Marketing przy Kawie
Od coli do wody kokosowejOd coli do wody kokosowejOd coli do wody kokosowejOd coli do wody kokosowej

Od coli do wody kokosowej

Od coli do wody kokosowej
Adam Bogacz

Adam Bogacz

-

Adam Bogacz

Adam Bogacz

Dramatyczny spadek sprzedaży napojów gazowanych sprawił, że Coca-Cola i PepsiCo poszukują produktów, które zrekompensują im straty. Jednym z kandydatów jest woda kokosowa, promowana w USA m.in. przez Rihannę czy Madonnę. Wprowadzenie tej nowości na niedojrzały polski rynek to próba wyprzedzenia obu gigantów, którzy zapewne pojawią się tu za kilka lat.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja