Gdy nazwa firmy zaczyna kojarzyć się z katastrofą, wojną czy skandalem finansowym, lepiej zdecydować się na kosztowny rebranding. Tyle że nie wszystkim się on udaje – przed taką próbą stoją właśnie malezyjskie linie lotnicze.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
2001: Arthur Andersen → Accent on the Future (Accenture)
Przykład przymusowego rebrandingu, który był wynikiem skandalu niezwiązanego bezpośrednio z marką. Chodzi o upadek Enronu, przedsiębiorstwa energetycznego zatrudniającego 22 tys. pracowników, czołowego udziałowca rynku USA.
Kłopoty firmy rozpoczęły się, gdy Jonathan Weil, dziennikarz „Wall Street Journal” piszący o firmach energetycznych z Teksasu, przyjrzał się technice księgowania pasywów i aktywów przez firmę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.