Od Apple „Think different” do morza identyczności. Czy wyróżnialność jest wciąż ważna w marketingu?Od Apple „Think different” do morza identyczności. Czy wyróżnialność jest wciąż ważna w marketingu?Od Apple „Think different” do morza identyczności. Czy wyróżnialność jest wciąż ważna w marketingu?Od Apple „Think different” do morza identyczności. Czy wyróżnialność jest wciąż ważna w marketingu?
Wyróżnialny? Charakterystyczny? (fot. Pixabay)

Od Apple „Think different” do morza identyczności. Czy wyróżnialność jest wciąż ważna w marketingu?

Od Apple „Think different” do morza identyczności. Czy wyróżnialność jest wciąż ważna w marketingu?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Wyróżnienie marki wciąż jest możliwe, ale dużo trudniejsze niż kiedyś. Eksperci nie są nawet zgodni, czy w ogóle ma sens. Zrozumienie tego, jak ewoluowało wyróżnienie, pozwala zrozumieć, dlaczego w ostatnich latach oryginalne pomysły na komunikację szybko toną w morzu identyczności.

Wiosną 2021 roku dyrektor marketingu firmy Koral w oświadczeniu przesłanym do mediów odniósł się do gwałtownego sukcesu lodów Ekipy, które klienci wyrywali sobie przy sklepowych zamrażarkach. Podał przy tym kilka liczb: lody sprzedawały się co najmniej 300 procent lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-letniej historii firmy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się