Od Ad Fabriki do PZL: 9 przykładów, jak dyrektorzy kreatywni z agencji sieciowych poszli na swojeOd Ad Fabriki do PZL: 9 przykładów, jak dyrektorzy kreatywni z agencji sieciowych poszli na swojeOd Ad Fabriki do PZL: 9 przykładów, jak dyrektorzy kreatywni z agencji sieciowych poszli na swoje
Wybrali własną drogę (fot. Helder Almeida/Fotolia)

Od Ad Fabriki do PZL: 9 przykładów, jak dyrektorzy kreatywni z agencji sieciowych poszli na swoje

Od Ad Fabriki do PZL: 9 przykładów, jak dyrektorzy kreatywni z agencji sieciowych poszli na swoje
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

PZL, z której odchodzą Iwo Zaniewski i Kot Przybora, odniosła sukces jako lokalna agencja założona przez kreatywnych z agencji sieciowej. Nie wszystkim poszło tak dobrze: brakowało wyczucia odpowiedniego momentu na start, wspólników i sprawnego zarządzania.

1995: Robert Sieradzki, Andrzej Maruszeczko
D’Arcy Masius Benton & Bowles (późniejsze G7) → Ad Fabrika
Pierwsza lokalna agencja założona przez kreatywnych z dużej agencji sieciowej, w tym wypadku DMB & B. Jednym z jej klientów był wtedy Procter & Gamble, dla którego Sieradzki i Maruszeczko wymyślili słynną dziś reklamę podpasek Always.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się