Oburzaj, skłócaj i... zarabiaj?Oburzaj, skłócaj i... zarabiaj?Oburzaj, skłócaj i... zarabiaj?Oburzaj, skłócaj i... zarabiaj?

Oburzaj, skłócaj i… zarabiaj?

Oburzaj, skłócaj i... zarabiaj?
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Negatywna reakcja na kampanię reklamową to koszmarna sytuacja dla firmy. Czasem jedynym, co jej pozostaje, jest szybkie zakończenie działań i ogłoszenie oficjalnych przeprosin. Niezłomne trwanie przy mocno kontrowersyjnym przekazie w typowych kampaniach komercyjnych prawie się dotąd nie zdarzało. Niedawno znalazł się jednak butny śmiałek – Protein World z Wielkiej Brytanii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się