Obudzić TIR-owców! - Marketing przy Kawie
Obudzić TIR-owców!Obudzić TIR-owców!Obudzić TIR-owców!Obudzić TIR-owców!

Obudzić TIR-owców!

Obudzić TIR-owców!
Karina Wisz

Karina Wisz

-

Karina Wisz

Karina Wisz

Nie od dziś wiadomo, że Słowacja jest krajem reklamy opartej na pomysłach z gatunku „mocnych”, nie zawsze do pogodzenia np. z naszą polską moralnością. Być może powodem jest bardziej liberalny model wychowania Słowaków, zupełnie inny stosunek do wiary, religii, tradycji... Tak czy inaczej, faktem jest, że to, co Polakom wydaje się szokujące, na naszych południowych sąsiadach nie robi specjalnego wrażenia. Są jednak kwestie, które w Polsce z założenia traktowane są z przymrużeniem oka, wśród Słowaków natomiast budzą wielkie emocje, stając się powodem do nerwowych dyskusji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to