Obudź się i... nabierz śmiałości?Obudź się i... nabierz śmiałości?Obudź się i... nabierz śmiałości?Obudź się i... nabierz śmiałości?

Obudź się i… nabierz śmiałości?

Obudź się i... nabierz śmiałości?
Kinga Biedroń

Kinga Biedroń

-

Kinga Biedroń

Kinga Biedroń

Pod koniec kwietnia w Australii miało miejsce nietypowe wydarzenie. Grupa kilkunastu osób ubranych na czarno skandowała przed witryną sklepu Apple „Wake Up!”. Na czarnych tabliczkach widniał napis „Obudź się!”, w domyśle zarówno skierowany do klientów, jak i odnoszący się do samych produktów. Organizator się początkowo nie ujawnił, co było błędem: media (tradycyjne i społecznościowe) pierwsze podejrzenia skierowały na jego konkurenta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja