Obsługa klienta – jak dotrzymać słowa?Obsługa klienta – jak dotrzymać słowa?Obsługa klienta – jak dotrzymać słowa?Obsługa klienta – jak dotrzymać słowa?

Obsługa klienta – jak dotrzymać słowa?

Obsługa klienta – jak dotrzymać słowa?

Które ze stwierdzeń jest prawdziwe: „klient nasz pan” czy „obsługa klienta to już przeszłość”? Według „Time Magazine” (27 marca 2008 r.) jeden z głównych trendów 2008 roku to „koniec obsługi klienta”, związany z coraz większym upowszechnieniem się obsługi automatycznej. Wielu dyrektorów przedsiębiorstw nadal twierdzi jednak, że to właśnie tradycyjnie pojmowana obsługa klienta jest podstawowym i najistotniejszym czynnikiem, który wyróżnia firmy na rynku i buduje ich tożsamość.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja