Występ reprezentacji Polski na niemieckich arenach był olbrzymim rozczarowaniem. Niewątpliwie jedną z jaśniejszych postaci był Bartosz Bosacki. Długo będziemy pamiętać, że strzelił dwie jedyne bramki dla biało-czerwonych w trakcie turnieju. Teraz jego popularność postanowiła wykorzystać firma odzieżowa Semax.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Mundial już za nami. Część firm skrupulatnie liczy zyski, jakie przyniosła im ta prestiżowa impreza. Inne dopiero teraz rozpoczynają reklamową ofensywę, angażując znanych piłkarzy jako ambasadorów. Trend ten obowiązuje w kraju i za granicą.
Semax, właściciel marek Deep (młodzieżowa), Hot Oil (dziecięca) oraz sieci sklepów Vabbi Factory Outlet w najnowszej promocji tego ostatniego podmiotu postawił właśnie na Bosackiego.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.