Obrońcy na pierwszej liniiObrońcy na pierwszej liniiObrońcy na pierwszej liniiObrońcy na pierwszej linii

Obrońcy na pierwszej linii

Obrońcy na pierwszej linii
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Występ reprezentacji Polski na niemieckich arenach był olbrzymim rozczarowaniem. Niewątpliwie jedną z jaśniejszych postaci był Bartosz Bosacki. Długo będziemy pamiętać, że strzelił dwie jedyne bramki dla biało-czerwonych w trakcie turnieju. Teraz jego popularność postanowiła wykorzystać firma odzieżowa Semax.

Mundial już za nami. Część firm skrupulatnie liczy zyski, jakie przyniosła im ta prestiżowa impreza. Inne dopiero teraz rozpoczynają reklamową ofensywę, angażując znanych piłkarzy jako ambasadorów. Trend ten obowiązuje w kraju i za granicą.

Semax, właściciel marek Deep (młodzieżowa), Hot Oil (dziecięca) oraz sieci sklepów Vabbi Factory Outlet w najnowszej promocji tego ostatniego podmiotu postawił właśnie na Bosackiego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja