Obraz i wzrok w brandingu i reklamie - Marketing przy Kawie
Wzrok nas (nie) myli – siła obrazu w brandingu i reklamieWzrok nas (nie) myli – siła obrazu w brandingu i reklamieWzrok nas (nie) myli – siła obrazu w brandingu i reklamieWzrok nas (nie) myli – siła obrazu w brandingu i reklamie
Przekaz ma wiele warstw (fot. Marketing przy Kawie)

Wzrok nas (nie) myli – siła obrazu w brandingu i reklamie

Wzrok nas (nie) myli – siła obrazu w brandingu i reklamie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Komunikacja wizualna jest fundamentem brandingu. Pełni też istotną rolę w całej komunikacji marki, choć już nie tak ważną w całej koncepcji marketing mixu. Chcielibyśmy – jako klienci – by wzrok nas nie oszukiwał. Jako marketerzy szukamy sposobów, by przekaz był tak przekonujący, jak tylko przyzwoitość w zakresie perswazji pozwala. A czasem trochę bardziej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to