Obama jak Zuckerberg. Integruje dane wyborców i tworzy społeczność wolontariuszy - Marketing przy Kawie
Obama jak Zuckerberg. Integruje dane wyborców i tworzy społeczność wolontariuszyObama jak Zuckerberg. Integruje dane wyborców i tworzy społeczność wolontariuszyObama jak Zuckerberg. Integruje dane wyborców i tworzy społeczność wolontariuszyObama jak Zuckerberg. Integruje dane wyborców i tworzy społeczność wolontariuszy

Obama jak Zuckerberg. Integruje dane wyborców i tworzy społeczność wolontariuszy

Obama jak Zuckerberg. Integruje dane wyborców i tworzy społeczność wolontariuszy
Emilia Wanat

Emilia Wanat

-

Emilia Wanat

Emilia Wanat

Podczas gdy w Polsce reklamy wyborcze to głównie spoty telewizyjne i kreacje na przydrożnych billboardach, amerykańska kampania prezydencka przenosi się coraz głębiej do Internetu, wykorzystując media społecznościowe oraz zaawansowane analizy danych wyborców. Zachęca również elementami gryfikacji do konkurencji między wolontariuszami.

Już cztery lata temu online zbierano fundusze i koordynowano prace wolontariuszy. W maju sztabowcy Baracka Obamy uruchomili platformę Dashboard. Chcą dzięki niej wskrzesić entuzjazm młodych ludzi, który w 2008 roku zapewnił obecnemu prezydentowi zwycięstwo.

Dashboard ma być sekretną bronią Obamy w tych wyborach. Sztabowcy wiążą z nią wielkie nadzieje na pozyskanie nowych wyborców i mobilizację wolontariuszy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja