Podczas gdy w Polsce reklamy wyborcze to głównie spoty telewizyjne i kreacje na przydrożnych billboardach, amerykańska kampania prezydencka przenosi się coraz głębiej do Internetu, wykorzystując media społecznościowe oraz zaawansowane analizy danych wyborców. Zachęca również elementami gryfikacji do konkurencji między wolontariuszami.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Już cztery lata temu online zbierano fundusze i koordynowano prace wolontariuszy. W maju sztabowcy Baracka Obamy uruchomili platformę Dashboard. Chcą dzięki niej wskrzesić entuzjazm młodych ludzi, który w 2008 roku zapewnił obecnemu prezydentowi zwycięstwo.
Dashboard ma być sekretną bronią Obamy w tych wyborach. Sztabowcy wiążą z nią wielkie nadzieje na pozyskanie nowych wyborców i mobilizację wolontariuszy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.