O wycenie wartości marek – ogólnie oraz w Rankingu Wartości Marek Wielkopolski - Marketing przy Kawie
O wycenie wartości marek – ogólnie oraz w Rankingu Wartości Marek WielkopolskiO wycenie wartości marek – ogólnie oraz w Rankingu Wartości Marek WielkopolskiO wycenie wartości marek – ogólnie oraz w Rankingu Wartości Marek WielkopolskiO wycenie wartości marek – ogólnie oraz w Rankingu Wartości Marek Wielkopolski

O wycenie wartości marek – ogólnie oraz w Rankingu Wartości Marek Wielkopolski

O wycenie wartości marek – ogólnie oraz w Rankingu Wartości Marek Wielkopolski
A. Michańków, M. Mierzwicki

A. Michańków, M. Mierzwicki

-

A. Michańków, M. Mierzwicki

A. Michańków, M. Mierzwicki

Wysoka wartość wyceny marki przekłada się na siłę firmy. Z kolei świadome zarządzanie marką podnosi wartość wyceny. Wiedza o tym staje się coraz powszechniejsza. Kiedy i jak najczęściej wycenia się marki? Jakie założenia w tym zakresie przyjęli autorzy rankingu najcenniejszych brandów w Wielkopolsce?

Poszczególne marki i segmenty gospodarki w różny sposób zareagowały na okres dekoniunktury, jednak w okresie kilku ostatnich lat można zaobserwować dwie wyraźne tendencje na rynku marek.

Z jednej strony daje się zauważyć, że znaczna część brandów ma stabilną wartość bez względu na panujące na rynku nastroje – zwłaszcza marki dóbr luksusowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja