O tym, jak straty zamieniły się w marketingowe cacko - Marketing przy Kawie
O tym, jak straty zamieniły się w marketingowe cackoO tym, jak straty zamieniły się w marketingowe cackoO tym, jak straty zamieniły się w marketingowe cackoO tym, jak straty zamieniły się w marketingowe cacko

O tym, jak straty zamieniły się w marketingowe cacko

O tym, jak straty zamieniły się w marketingowe cacko
Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

-

, Marketing przy Kawie

Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

Marketing przy Kawie

Czy zdarzyło ci się kiedyś "pożyczyć" hotelowy ręcznik? Nie wstydź się, to całkiem normalny zwyczaj, teraz możesz nawet dostać za to nagrodę.

Taka jest przynajmniej treść ogłoszenia, które pojawiło się w sieci hoteli „Holiday Inn”. W ramach genialnego posunięcia polegającego na przekształceniu finansowych strat w narzędzie marketingowe, sieć hoteli ogłosiła 28 sierpnia „dniem amnestii ręcznikowej”.

Rocznie znika z 2638 hoteli Holiday Inn około 500.000 ręczników.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja