Prawie 60 procent respondentów z krajów o rozwijających się rynkach chętniej kupiłoby produkt marki lokalnej j niż marki międzynarodowej, jeśli cena obu produktów byłaby taka sama. Konsumenci z tych „gorących punktów” (ang. Hot Spots) – mają te same preferencje odnośnie ulubionych marek samochodów (Toyota), fast-foodów (McDonalds) oraz hoteli (Hilton), co konsumenci na rozwiniętych rynkach – ujawnia globalna firma badawcza Synovate. Główna różnica? W „gorących punktach”, czyli na rozwijających się rynkach, preferowanym producentem odtwarzaczy MP3 jest Sony. W Polsce to odtwarzacz Creative wybierany był najczęściej, Sony zajął drugą pozycję, a na trzeciej uplasował się Phillips. iPod firmy Apple zajął wyższą pozycję na rynkach krajów rozwiniętych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |