O remarketingu względnie nowym, czyli RLSA – remarketing, część 2O remarketingu względnie nowym, czyli RLSA – remarketing, część 2O remarketingu względnie nowym, czyli RLSA – remarketing, część 2O remarketingu względnie nowym, czyli RLSA – remarketing, część 2
Maksymalizacja korzyści dobrze działającej kampanii online (fot. Pixabay)

O remarketingu względnie nowym, czyli RLSA – remarketing, część 2

O remarketingu względnie nowym, czyli RLSA – remarketing, część 2
Karolina Rosińska

Karolina Rosińska

-

Karolina Rosińska

Karolina Rosińska

Jak wiadomo, podobają nam się te melodie, które już kiedyś słyszeliśmy. Tak samo oferta znanego nam sklepu będzie bardziej przekonująca od oferty nieznanego. Remarketing w wyszukiwarce był długo oczekiwaną funkcjonalnością w kampaniach AdWords. Możemy go wykorzystać co najmniej na trzy sposoby.

Kierujemy reklamę do internautów, którzy poprzez zapytanie w wyszukiwarce już wykazali zainteresowanie naszą ofertą (o ile trafnie prowadzimy kampanie). W dodatku możemy precyzyjnie skierować komunikat do użytkowników naszego serwisu. Remarketing w wyszukiwarce – RLSA (Remarketing List for Search Ads) – można wykorzystać co najmniej na trzy sposoby.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja