Jak wiadomo, podobają nam się te melodie, które już kiedyś słyszeliśmy. Tak samo oferta znanego nam sklepu będzie bardziej przekonująca od oferty nieznanego. Remarketing w wyszukiwarce był długo oczekiwaną funkcjonalnością w kampaniach AdWords. Możemy go wykorzystać co najmniej na trzy sposoby.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kierujemy reklamę do internautów, którzy poprzez zapytanie w wyszukiwarce już wykazali zainteresowanie naszą ofertą (o ile trafnie prowadzimy kampanie). W dodatku możemy precyzyjnie skierować komunikat do użytkowników naszego serwisu. Remarketing w wyszukiwarce – RLSA (Remarketing List for Search Ads) – można wykorzystać co najmniej na trzy sposoby.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.