Polacy kochają zwierzęta. Prawie połowa z nas dzieli dom z co najmniej jednym zwierzakiem. To prawie siedem milionów psów, kotów, rybek, szynszyli itp. Pod tym względem plasujemy się w czubie europejskiej elity. Z dynamiki trendu wynika, że szybko się to nie zmieni. Zmienia się za to sposób, w jaki traktujemy naszych milusińskich.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Dwa megatrendy konsumenckie, które kształtują rynek produktów dla zwierząt
Po pierwsze, baczniej zwracamy uwagę na potrzeby naszych domowych podopiecznych. Jeszcze niecałe pokolenie temu dla każdego właściciela psa i kota było oczywiste, że dieta jego ulubieńca opiera się przede wszystkim na resztkach ze stołu. W psiej misce lądowała breja z pozostałości szkolnych kanapek, zupy pomidorowej oraz ryżu, pośrodku której dumnie wznosiła się wygotowana kość z rosołu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |