O przyszłości handlu mobilnegoO przyszłości handlu mobilnegoO przyszłości handlu mobilnegoO przyszłości handlu mobilnego

O przyszłości handlu mobilnego

O przyszłości handlu mobilnego
Norbert Mazur

Norbert Mazur

-

head of business development, aBooster

Norbert Mazur

Norbert Mazur

head of business development
aBooster

Odpowiada za rozwój biznesowy firmy oraz oferowanych przez nią produktów. Specjalizuje się w rozwoju aplikacji mobilnych, tworzeniu kampanii akwizycyjnych i pozycjonowaniu aplikacji w sklepach. Wcześniej pracował w CCC. Zajmował się rozwojem aplikacji mobilnej marki – od developmentu, przez marketing, po sprzedaż. W latach 2020–2021 był związany z bankiem PKO BP. Stworzył wewnętrzny zespół do zakupu mediów efektywnościowych, analityki i wsparcia kanałów sprzedaży w aplikacji IKO oraz serwisie transakcyjnym iPKO. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w agencji Reprise (IPG Mediabrands) oraz domu mediowym Codemedia. Prelegent podczas takich wydarzeń, jak Mobile Trends Conference, Forum Marketingu Zintegrowanego, IAB Mixx Awards Conference czy IAB HowTo Mobile.

Urządzenia mobilne ułatwiają nam codzienne czynności, takie jak zdobywanie informacji, dokonywanie transakcji bankowych czy robienie zakupów. Czy powszechność tych urządzeń, niskie koszty oraz dogodność zakupów za ich pośrednictwem sprawią, że na naszym rynku zapanuje handel mobilny?

Smartfon czy tablet są naszymi nieodłącznymi towarzyszami już nie tylko w pracy i podczas odpoczynku. Usprawniają podróż, uprawianie sportu oraz dają możliwość porównywania cen, które odbywa się najczęściej z korzyścią dla sklepów internetowych.
Mobile all the time
Sfera mobile jest coraz bardziej obecna w naszym życiu. Głównym urządzeniem posiadanym przez polskich internautów jest laptop (82,71% wskazań), na drugim miejscu znalazł się smartfon (74,8%).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja