O marketingu w firmach rodzinnych – 11 refleksjiO marketingu w firmach rodzinnych – 11 refleksjiO marketingu w firmach rodzinnych – 11 refleksjiO marketingu w firmach rodzinnych – 11 refleksji
Często szefami marketingu zostają córki lub synowie właścicieli firmy (fot. Pixabay)

O marketingu w firmach rodzinnych – 11 refleksji

O marketingu w firmach rodzinnych – 11 refleksji
Jacek Kotarbiński

Jacek Kotarbiński

-

Jacek Kotarbiński

Jacek Kotarbiński

Ekonomista i ekspert marketingu, shopper marketingu, specjalista w zakresie strategii zarządzania marką, efektywności marketingu, zarządzania zespołami marketingu i sprzedaży oraz komercjalizacji innowacji. Popularyzator rynkologi. Od 1990 r. specjalizuje się w strategicznym i operacyjnym marketingu oraz wdrażaniu i komercjalizacji innowacji. Racjonalizuje procesy marketingu i sprzedaży, controllingu, zarządzania markami czy projektami marketingowymi. Pomaga w efektywniejszym zarządzaniu kosztami marketingu oraz zwiększaniu wartości i zyskowności firm. Jego pasją jest marketing terytorialny i marketing wewnętrzny. Jest doktorantem Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego (2011–2014). Tematem jego dysertacji jest efektywność marketingu średnich i dużych firm.

Spotkanie zarządu trwało kolejną godzinę. Bardzo duża firma rodzinna, chłopaki zaczynali w zasadzie od zera. Szybki rozwój, duża sprzedaż, świetne zyski, nowa siedziba – klasyk. Planują duże zmiany strategiczne, szukamy alternatywnych sposobów rozwoju. Jest fajny klimat, dobry flow, rozumiemy się – wszystko jak trzeba. Wydaje się, że idziemy w dobrym kierunku. Robimy przerwę. Szef sprzedaży bierze mnie na chwilę rozmowy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się