O jakiej jakości mówimy? – badania jakości obsługi klienta w bankach - Marketing przy Kawie
O jakiej jakości mówimy? – badania jakości obsługi klienta w bankachO jakiej jakości mówimy? – badania jakości obsługi klienta w bankachO jakiej jakości mówimy? – badania jakości obsługi klienta w bankachO jakiej jakości mówimy? – badania jakości obsługi klienta w bankach
By obługa mogła patrzeć w oczy klientowi banku (fot. contrastwerkstatt/Fotolia)

O jakiej jakości mówimy? – badania jakości obsługi klienta w bankach

O jakiej jakości mówimy? – badania jakości obsługi klienta w bankach
Andrzej Kasiński

Andrzej Kasiński

-

Andrzej Kasiński

Andrzej Kasiński

Prowadzenie badań satysfakcji klientów stało się praktyką wielu organizacji. Bardzo często jednak rola badań okazuje się raczej informacyjna niż stymulująca do prowadzenia prac rozwojowych. Znając z praktyki zawartość raportów badawczych dużych instytucji finansowych, można zaryzykować stwierdzenie, że przedłużanie się takiego stanu będzie prowadzić do ograniczenia zainteresowania profesjonalnymi badaniami „głosu klienta”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to