„Czeski sen” – o czym marzą Czesi?„Czeski sen” – o czym marzą Czesi?„Czeski sen” – o czym marzą Czesi?„Czeski sen” – o czym marzą Czesi?
Czego o branży i konsumentach mozna dowiedzieć się z tej prowokacji? (fot. Hypermarketfilm.cz)

„Czeski sen” – o czym marzą Czesi?

„Czeski sen” – o czym marzą Czesi?
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Czeski sen to nazwa zmyślonego hipermarketu, którego kampania reklamowa wstrząsnęła Czechami dwa lata temu. Dwaj studenci praskiej szkoły filmowej wpadli na pomysł, że nakręcą film dokumentalny na temat siły oddziaływania mediów i reklamy na społeczeństwo oraz pokażą, na co stać agencje reklamowe. Film nie wystawia najlepszego świadectwa branży marketingowej, oszukanych ludzi traktuje z daleko większą sympatią.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się