Nowy wymiar spotkań w sieci fast food - Marketing przy Kawie
Nowy wymiar spotkań w sieci fast foodNowy wymiar spotkań w sieci fast foodNowy wymiar spotkań w sieci fast foodNowy wymiar spotkań w sieci fast food

Nowy wymiar spotkań w sieci fast food

Nowy wymiar spotkań w sieci fast food
Adrian Tarnowski

Adrian Tarnowski

-

Adrian Tarnowski

Adrian Tarnowski

Czy sieć lokali, która wizerunkowo aspiruje do miana sieci już niemalże kawiarni (tyle że nadal z solidną kartą dań), może obejść się bez usługi Wi-Fi, najlepiej dostępnej bez ograniczeń? Oczywiście nie – i dlatego już w tym miesiącu w amerykańskich restauracjach McDonald’s klienci będą mogli skorzystać z bezpłatnego dostępu do Internetu bezprzewodowego. To ważny fakt z punktu widzenia nowej strategii komunikacyjnej firmy. Za Oceanem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja