Nowy wspaniały sklepNowy wspaniały sklepNowy wspaniały sklepNowy wspaniały sklep

Nowy wspaniały sklep

Nowy wspaniały sklep
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Hipermarkety nigdy nie były tylko i wyłącznie sklepami: starają się oferować odwiedzającym coś więcej. Poprzez oddzielenie od świata zewnętrznego tworzą przestrzeń, w której kupujący czuje się jak w specjalnie dla niego skonstruowanym uniwersum o klarownej budowie, o wygodnie rozmieszczonych produktach i dużej ilości atrakcyjnych zachęt do zakupów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja