Nowy wizerunek SistarsNowy wizerunek SistarsNowy wizerunek SistarsNowy wizerunek Sistars

Nowy wizerunek Sistars

Nowy wizerunek Sistars
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

To niewątpliwie najlepszy debiut ostatnich miesięcy: zespołowi Sistars wreszcie udało się poruszyć skostniały polski rynek fonograficzny. Siostry są nie tylko utalentowane muzycznie – wiedzą również, jak skutecznie wykreować swój wizerunek. Robią to... pomagając kreować wizerunek nowej firmie odzieżowej.

Większość z nas pamięta je z Krajowego Finału Eurowizji. Zaprezentowały tam przebój „Freedom”. Konkursu oczywiście nie wygrały, bo piosenka była zbyt dobra, ale osiągnęły to, co osiągnąć chciały (bo nie sądzę, by liczyły na głosy eurowizyjnej publiczności, której gusta nieco rozmijają się z tym, co uważać można za dobrą muzykę).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja