Nowy Świat reklamyNowy Świat reklamyNowy Świat reklamyNowy Świat reklamy

Nowy Świat reklamy

Nowy Świat reklamy
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Konkwistadorzy marketingu zdobyli nowy teren. Wirtualny świat gier komputerowych. Grupą odbiorców są miliony młodych ludzi. W grach można zjeść wirtualnego "prawdziwego hamburgera z McDonald's", ścigać się wirtualną "prawdziwą Toyotą" i dzwonić z takiejże "Nokii". Ale przywiązanie do marki już jest prawdziwe - bez cudzysłowu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja