Nowy key visual na nowy rok? - Marketing przy Kawie
Nowy rok, nowy key visual?Nowy rok, nowy key visual?Nowy rok, nowy key visual?Nowy rok, nowy key visual?
Dobry projekt to taki, który działa w danym medium i w danym czasie (fot. Jakub Zerdzicki/Pexels)

Nowy rok, nowy key visual?

Nowy rok, nowy key visual?
Michalina Metkowska

Michalina Metkowska

-

creatives manager, agencja Płodni

Michalina Metkowska

Michalina Metkowska

creatives manager
agencja Płodni

Projektantka graficzna, art directorka i creatives manager w agencji kreatywnego marketingu Płodni. Komunikacją wizualną zajmuje się od 7 lat. Absolwentka Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Jej inspiracją od zawsze są ludzie, ich zachowania, spostrzeżenia, wybory i różnorodność. Fascynatka trendów i obserwatorka nowych technologii. W obszarze jej zainteresowań leży szczególnie identyfikacja i tożsamość marek. Na równi z projektowaniem ceni pracę warsztatową, uważny dialog i badanie potrzeb klientów.

Często wśród cech skutecznego projektu graficznego – obok chociażby zgodności z dobrymi praktykami i zasadami designu czy dopasowania do grupy docelowej – wymienia się uniwersalność. Dziś jednak sukces w obszarze komunikacji wizualnej zaczyna być mierzony poprzez zdolności adaptacyjne: dobry projekt to taki, który działa w danym medium i w danym czasie. A jeśli działać przestaje? To wtedy czas na zmiany!

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to