Najbliższe lata upłyną pod znakiem istotnych zmian w nastawieniu do reklamy w Internecie. Popularna, ale i bardzo uciążliwa reklama graficzna ustąpi miejsca reklamie w wyszukiwarkach i kontekstowej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Rok 2006 dla Internetu jako medium reklamowego był bardzo łaskawy. Pod względem dynamiki wzrostu Internet wysunął się na prowadzenie pozostawiając daleko w tyle inne media. Prognozy wskazują, iż tendencja ta ma się utrzymać przez najbliższe 3 lata. Kolejne lata mają przynieść istotne zmiany w nastawieniu do reklamy w Internecie.
Jak wynika z raportu „Internet 2006” firmy Gemius w 2006 r.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.