Nowy kierunek reklamy internetowej - Marketing przy Kawie
Nowy kierunek reklamy internetowejNowy kierunek reklamy internetowejNowy kierunek reklamy internetowejNowy kierunek reklamy internetowej

Nowy kierunek reklamy internetowej

Nowy kierunek reklamy internetowej
Katarzyna Krain

Katarzyna Krain

-

Katarzyna Krain

Katarzyna Krain

Najbliższe lata upłyną pod znakiem istotnych zmian w nastawieniu do reklamy w Internecie. Popularna, ale i bardzo uciążliwa reklama graficzna ustąpi miejsca reklamie w wyszukiwarkach i kontekstowej.

Rok 2006 dla Internetu jako medium reklamowego był bardzo łaskawy. Pod względem dynamiki wzrostu Internet wysunął się na prowadzenie pozostawiając daleko w tyle inne media. Prognozy wskazują, iż tendencja ta ma się utrzymać przez najbliższe 3 lata. Kolejne lata mają przynieść istotne zmiany w nastawieniu do reklamy w Internecie.

Jak wynika z raportu „Internet 2006” firmy Gemius w 2006 r.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to