Festiwal próżności trwa w najlepsze. Jak co roku we wrześniu oczy miłośników mody z całego świata skierowane są na tzw. wielką czwórkę: Nowy Jork, Londyn, Mediolan i Paryż. Jeszcze kilka lat temu udział w tygodniach mody zarezerwowany był wyłącznie dla elit. Rozwój mediów społecznościowych położył kres tej sytuacji.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Do niedawna tylko wybrańcy mogli dostąpić zaszczytu obejrzenia kolekcji na żywo, stoczywszy uprzednio bój o ekskluzywne miejsca w pierwszych rzędach. Szersza publiczność skazana była na relacje magazynów branżowych, publikowane niejednokrotnie z kilkumiesięcznym opóźnieniem, gdy ubrania z wybiegów trafiały do butików.
Ale moda, podobnie jak wiele innych branż, uległa daleko idącej demokratyzacji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.