Nowoczesny marketing w obronie więźniów sumienia - Marketing przy Kawie
Nowoczesny marketing w obronie więźniów sumieniaNowoczesny marketing w obronie więźniów sumieniaNowoczesny marketing w obronie więźniów sumieniaNowoczesny marketing w obronie więźniów sumienia

Nowoczesny marketing w obronie więźniów sumienia

Nowoczesny marketing w obronie więźniów sumienia
Michał Wolniak

Michał Wolniak

-

Michał Wolniak

Michał Wolniak

W tegorocznej akcji Maraton Pisania Listów, organizowanej przez Amnesty International, napisano odręcznie 21,5 tys. listów w obronie więźniów sumienia. To rekord! O 60% więcej niż rok temu. Po raz pierwszy w Polsce organizacja pozarządowa wykorzystała do kampanii społecznej najnowocześniejsze środki marketingowe, takie jak marketing szeptany i społecznościowy. Za strategię komunikacji i koordynowanie kampanii promocyjnej Maratonu odpowiedzialna była agencja Heureka. Prezentujemy studium strategii promocyjnej tej akcji.

 

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to