Nowoczesny katalog nagród do wspierania sprzedażyNowoczesny katalog nagród do wspierania sprzedażyNowoczesny katalog nagród do wspierania sprzedażyNowoczesny katalog nagród do wspierania sprzedaży
Wygrać na lojalności (fot. Edenred)

Nowoczesny katalog nagród do wspierania sprzedaży

Nowoczesny katalog nagród do wspierania sprzedaży
Mariusz Cichy

Mariusz Cichy

-

Mariusz Cichy

Mariusz Cichy

Programy wsparcia sprzedaży czy akcje promocyjne, które przyciągną uczestników, to nie lada wyzwanie. Co zrobić, by podbiły serca tych, do których są kierowane?

Zaproponuj nagrody dostępne od ręki. Nieatrakcyjne nagrody to główny grzech programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Muszą one być elastyczne, a przede wszystkim różnorodne, aby trafiały w zróżnicowane gusta. Uczestnicy są coraz bardziej wymagający i świadomi, często znudzeni mnogością prowadzonych akcji, oczekują natychmiastowej gratyfikacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się