Od początku funkcjonowania polskiego e-commerce silną pozycję zyskały serwisy B2C. W rezultacie handel elektroniczny kojarzony jest mocno ze sprzedażą detaliczną. Ale zmiany widać gołym okiem – do kontrataku przystępuje sektor B2B.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Dotychczas przedsiębiorstwa z obszaru B2B interesowały się środowiskiem cyfrowym w kontekście usprawniania i automatyzacji procesów wewnętrznych, gdy potrzebowały aplikacji do wymiany informacji, obiegu dokumentów, komunikacji.
W ciągu ostatnich kilku lat nastąpił jednak przełom. Firmy dotychczas sceptycznie nastawione do e-handlu zdecydowały się zwrócić w tym kierunku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.