Nowe wyzwania dla marketingu B2B onlineNowe wyzwania dla marketingu B2B onlineNowe wyzwania dla marketingu B2B onlineNowe wyzwania dla marketingu B2B online
W erze Google trzeba uczyć się B2B na nowo (fot. Maksim Kabakou/Fotolia)

Nowe wyzwania dla marketingu B2B online

Nowe wyzwania dla marketingu B2B online
Tomasz Gutkowski

Tomasz Gutkowski

-

Tomasz Gutkowski

Tomasz Gutkowski

Od początku funkcjonowania polskiego e-commerce silną pozycję zyskały serwisy B2C. W rezultacie handel elektroniczny kojarzony jest mocno ze sprzedażą detaliczną. Ale zmiany widać gołym okiem – do kontrataku przystępuje sektor B2B.

Dotychczas przedsiębiorstwa z obszaru B2B interesowały się środowiskiem cyfrowym w kontekście usprawniania i automatyzacji procesów wewnętrznych, gdy potrzebowały aplikacji do wymiany informacji, obiegu dokumentów, komunikacji.

W ciągu ostatnich kilku lat nastąpił jednak przełom. Firmy dotychczas sceptycznie nastawione do e-handlu zdecydowały się zwrócić w tym kierunku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się