Nowinki technologiczne na dobre wkroczyły w świat eventów i coraz bardziej się rozpychają. Organizatorzy często właśnie w tych rozwiązaniach szukają elementu wyróżnienia się i zaskoczenia potencjalnego klienta. Jakie są tego efekty? Czy moda na kontaktowanie się za pośrednictwem urządzeń zaimponuje uczestnikom i wkradnie się w ich łaski?Symulatory, oculusy i human joystick są już znane i często spotykane. Technologia wkracza jednak w inne obszary wydarzeń. Najbardziej zyskują na popularności aplikacje mobilne przygotowane z myślą o konkretnym evencie. W takiej aplikacji można śledzić na bieżąco, co się dzieje w danym miejscu, zapisać się na atrakcje, a nawet konwersować z innymi uczestnikami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.