Nowe potrzeby nowego konsumentaNowe potrzeby nowego konsumentaNowe potrzeby nowego konsumentaNowe potrzeby nowego konsumenta

Nowe potrzeby nowego konsumenta

Nowe potrzeby nowego konsumenta
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Niedawno utworzone stowarzyszenie International Experiential Marketing Association (IXMA) opublikowało swój manifest marketingu doświadczeniowego (experiential marketing). W niniejszym artykule przedstawiamy jego fragmenty wraz z komentarzem. Korzystając z mediów elektronicznych, czasem zapominamy, że nie tylko taką drogą można promować marki, zapominamy również o wszystkich zmysłach poza wzrokiem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja