Nowe odcienie zieleni, czyli konsument według LOHAS - Marketing przy Kawie
Nowe odcienie zieleni, czyli konsument według LOHASNowe odcienie zieleni, czyli konsument według LOHASNowe odcienie zieleni, czyli konsument według LOHASNowe odcienie zieleni, czyli konsument według LOHAS

Nowe odcienie zieleni, czyli konsument według LOHAS

Nowe odcienie zieleni, czyli konsument według LOHAS
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Marchew bez ołowiu, konfitury z niemodyfikowanych genetycznie owoców, wczasy „pod gruszą”, naturalny krem o krótkim terminie przydatności. Rzadko się zdarza, by to, co zdrowe i przyjazne dla nas oraz dla naszego środowiska, budziło dreszcz emocji i nieokiełznane pożądanie. Sercom konsumentów należących do społeczności LOHAS nadzwyczaj bliskie są problemy ekologii, lecz, by żyć w zgodzie z naturą, nie zamierzają oni rezygnować z luksusów i różnorodności dóbr oferowanych przez rynek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja