Nowe auto (tylko) przez internet. Branża motoryzacyjna stara się znaleźć dla siebie drogęNowe auto (tylko) przez internet. Branża motoryzacyjna stara się znaleźć dla siebie drogęNowe auto (tylko) przez internet. Branża motoryzacyjna stara się znaleźć dla siebie drogęNowe auto (tylko) przez internet. Branża motoryzacyjna stara się znaleźć dla siebie drogę
Cztery kółka – najbezpieczniejsze znowu te kupione na własność (Infiniti Carigami, źr. Infiniti.com)

Nowe auto (tylko) przez internet. Branża motoryzacyjna stara się znaleźć dla siebie drogę

Nowe auto (tylko) przez internet. Branża motoryzacyjna stara się znaleźć dla siebie drogę
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Do rozpoczęcia pandemii branża motoryzacyjna jeszcze chyba nie przeżywała gorszego momentu. Koronawirus – problem, który zatrzymał najpierw największy rynek samochodowy świata – stał się zagadnieniem globalnym. Samochodów nie można wyprodukować, dilerzy muszą być online, a klienci skupiają się na tanich, używanych pojazdach.

Po raz pierwszy od czasów drugiej wojny światowej dziennikarze motoryzacyjni nie pojawili się w genewskich halach Palexpo. Koronawirus, który zamroził sprzedaż i produkcję aut w Chinach, pojawił się bardzo blisko „ziemi niczyjej”. Szwajcaria, bez znaczącego producenta, stanowiła od zawsze idealne pole do światowej rozgrywki na cztery kółka. Prezentacje na żywo zmieniły się w spotkania przez internet.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się