Not true Tru:Blood. Fikcyjny napój elementem promocji serialuNot true Tru:Blood. Fikcyjny napój elementem promocji serialuNot true Tru:Blood. Fikcyjny napój elementem promocji serialuNot true Tru:Blood. Fikcyjny napój elementem promocji serialu
Ta krew nie jest prawdziwa, ale wzbudzana uwaga – już tak (fot. Pixabay)

Not true Tru:Blood. Fikcyjny napój elementem promocji serialu

Not true Tru:Blood. Fikcyjny napój elementem promocji serialu
Anna Hałaczkiewicz

Anna Hałaczkiewicz

-

Anna Hałaczkiewicz

Anna Hałaczkiewicz

Ma ciekawe opakowanie, własną stronę internetową, jego reklamy można oglądać na YouTube, a na Facebooku ma grupę swoich amatorów. Napój Tru:Blood, bo o nim mowa, jest elementem promocji nowego serialu w telewizji HBO. Elementem fikcyjnym – dodajmy.

Tru:Blood to napój na bazie syntetycznej krwi, który jest pity przez wampiry w najnowszym serialu HBO, „Prawdziwa krew”. Na stronie www.trubeverage.com prezentowane są różne jego rodzaje, podzielone według grup krwi (np. grupa B jest idealna dla „radosnego zdobywcy”, natomiast grupa A dla „wyrobionego estety”).

Spoty reklamowe napoju, przygotowane w wersji francuskiej i amerykańskiej, ujmują temat, trzeba przyznać, dość stereotypowo.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja