Noscruf – mężczyźni do golenia!Noscruf – mężczyźni do golenia!Noscruf – mężczyźni do golenia!Noscruf – mężczyźni do golenia!

Noscruf – mężczyźni do golenia!

Noscruf – mężczyźni do golenia!
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Powstał ruch sprzeciwu wobec zarośniętych męskich policzków. Kobiety-aktywistki postanowiły w ramach protestu przestać się golić. Na stronie ruchu można obejrzeć bardzo sugestywny film, jak okropnym miejscem stałby się świat pełen jego zwolenniczek.

Mikrostrona nie musi zawierać tylko prostej gry czy kontrowersyjnej reklamy. Może być bardziej złożonym projektem sięgającym po idee społecznego protestu. Przykładem na to może być strona Noscruf.org, należąca rzekomo do National Organization of Social Crusaders Repulsed by Unshaven Faces.

Na pierwszy rzut oka stanowi ona miejsce spotkań kobiet zirytowanych zarówno męską niechęcią do golenia twarzy, jak i kobiecą koniecznością golenia pach czy nóg.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja