Normalgirl kontra superwoman. Dziewuchy w świetle badań etnograficznychNormalgirl kontra superwoman. Dziewuchy w świetle badań etnograficznychNormalgirl kontra superwoman. Dziewuchy w świetle badań etnograficznychNormalgirl kontra superwoman. Dziewuchy w świetle badań etnograficznych
Dziewuchy tworzą kolektyw, wspólnotę, która się wspiera (fot. Pixabay)

Normalgirl kontra superwoman. Dziewuchy w świetle badań etnograficznych

Normalgirl kontra superwoman. Dziewuchy w świetle badań etnograficznych
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor
Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Kiedy komunikujemy się z milenialsami, skupmy się przede wszystkim na normalności i tym, co jest z nią związane – radziły podczas Kongresu Badaczy 2018 Marta Byrska z Kantar Polska i Izabela Kiwak z RingierAxel Springer Polska. Jak się jednak okazuje, bycie zwykłym nie jest takie proste. Jedną ze współczesnych strategii normalności jest dziewczyńskość. Badaczki opowiedziały o niej podczas swojej prezentacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się