Czy brak zrozumienia epoki może być przyczyną upadku? Opierając się na przykładach dwóch gigantów – Nokii oraz Kodaka – można dojść do wniosku, że nawet najlepsza marka nie przetrwa na rynku, jeżeli nie poświęci energii na innowacje.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W jednej z części kultowego „Powrotu do przyszłości” możemy obejrzeć scenę, w której doktor Emmett Brown zastanawia się nad przyczyną usterki jednej z części wehikułu czasu. Mówi: „Nic dziwnego, że obwód się przepalił. Tu jest napis »Made in Japan«”. Marty McFly odpowiada wówczas: „O co ci chodzi? Przecież wszystko, co najlepsze, produkuje się w Japonii”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.