No to (znowu) FrugoNo to (znowu) FrugoNo to (znowu) FrugoNo to (znowu) Frugo

No to (znowu) Frugo

No to (znowu) Frugo
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

Kampanie reklamowe Frugo zawsze zapadały w pamięć – pomysłowe, czasem kontrowersyjne, ale zawsze z jajem. Kilka lat temu soki tej marki sprzedawały się w astronomicznych ilościach, dominowały na rynku soków. A potem nagle Frugo zaczęło tracić klientów i popularność. Byli tacy, którzy wróżyli koniec Frugo. Tymczasem rusza nowa kampania promocyjna napoju. Frugo Reaktywacja?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja