Niska a wysoka jakość treści w Internecie – jak pisać, aby osiągnąć sukces w wyszukiwarkachNiska a wysoka jakość treści w Internecie – jak pisać, aby osiągnąć sukces w wyszukiwarkachNiska a wysoka jakość treści w Internecie – jak pisać, aby osiągnąć sukces w wyszukiwarkachNiska a wysoka jakość treści w Internecie – jak pisać, aby osiągnąć sukces w wyszukiwarkach

Niska a wysoka jakość treści w Internecie – jak pisać, aby osiągnąć sukces w wyszukiwarkach

Niska a wysoka jakość treści w Internecie – jak pisać, aby osiągnąć sukces w wyszukiwarkach
Sebastian Baliński

Sebastian Baliński

-

Sebastian Baliński

Sebastian Baliński

Czy warto masowo produkować treści niskiej jakości? Wraz ze zmianami algorytmu wyszukiwarki Google tworzenie treści wysokojakościowych zyskuje na znaczeniu. Podnosi wartość witryny nie tylko z punktu widzenia SEO, ale i użytkownika. Ma znaczenie zarówno dla widoczności online, jak i dla samej marki.

W lutym 2011 roku Google wprowadziło dość poważną aktualizację swojego algorytmu. Panda – bo tak ją nazwano – miała wyeliminować strony zawierające treści niskiej jakości, farmy treści czy tzw. scraper sites (strony automatycznie ściągające treści z innych witryn). Powód był (i nadal jest) prosty – wyszukiwarka chce serwować internautom jak najbardziej wartościowe i odpowiednie dla ich zapytań wyniki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się