Nikt tego nie kupiNikt tego nie kupiNikt tego nie kupiNikt tego nie kupi

Nikt tego nie kupi

Nikt tego nie kupi
Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

-

Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

„Let get this straight” była prawdopodobnie jedną z ciekawszych, a z pewnością najzabawniejszych kampanii reklamowych Heinekena. Oparte na wyjątkowo prostej zasadzie krótkie filmy reklamowe, w których nie padało nawet słowo na temat piwa, naprawdę zasługują na poświęcenie im odrobiny uwagi. A pomysł był rzeczywiście prosty... Wystarczyło wybrać kilka kasowych przebojów kin i pokazać w krótkim filmie reklamowym, że ich pomysłodawców nie od razu uznano za prekursorów nowych trendów. Reklamy Heinekena udowadniają wręcz, że uznawano ich za wariatów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja