„Let get this straight” była prawdopodobnie jedną z ciekawszych, a z pewnością najzabawniejszych kampanii reklamowych Heinekena. Oparte na wyjątkowo prostej zasadzie krótkie filmy reklamowe, w których nie padało nawet słowo na temat piwa, naprawdę zasługują na poświęcenie im odrobiny uwagi. A pomysł był rzeczywiście prosty... Wystarczyło wybrać kilka kasowych przebojów kin i pokazać w krótkim filmie reklamowym, że ich pomysłodawców nie od razu uznano za prekursorów nowych trendów. Reklamy Heinekena udowadniają wręcz, że uznawano ich za wariatów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.