Nikt już dziś nie mówi „twoja stara”Nikt już dziś nie mówi „twoja stara”Nikt już dziś nie mówi „twoja stara”Nikt już dziś nie mówi „twoja stara”
Mama – największa bohaterka dla dzieci z pokolenia Y (contrastwerkstatt / Fotolia)

Nikt już dziś nie mówi „twoja stara”

Nikt już dziś nie mówi „twoja stara”
Anna Maria Szutowicz

Anna Maria Szutowicz

-

etnografka i antropolożka kultury, Y&Lovers

Anna Maria Szutowicz

Anna Maria Szutowicz

etnografka i antropolożka kultury
Y&Lovers

Właścicielka Y&Lovers – agencji specjalizującej się w projektowaniu i analizie badań młodych Polaków oraz doradztwie strategicznym na bazie wyników badań. Pracuje z teamem egoistycznych, roszczeniowych, uzależnionych od fidbeku i lajków badaczy i od nich uczy się, jak żyć.

Rebelianckie z dzisiejszego punktu widzenia pokolenie Frugo mówiło jeszcze „moja stara”. Dzisiejsze Y-ki nie nazwą tak mamy, bo to obciach przynależny gimbazie i „patusom” (patologiom). To pokolenie woli Tymbarka i inne marki znane z domu, szanuje rodziców i mieszka z nimi do oporu.

Prowadziłam niedawno warsztaty co-creation, podczas których marketerzy pracowali z młodym targetem, by wspólnie stworzyć pomysły na atrakcyjne i istotne dla konsumentów innowacje produktowe. Szło bardzo dobrze. Przedstawiciele pokolenia Y dostarczali coraz to nowych inspiracji, wyjaśniając, co i dlaczego ich kręci. Klient i agencje mapowali je i dopasowywali do pozycjonowania marki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się