Rebelianckie z dzisiejszego punktu widzenia pokolenie Frugo mówiło jeszcze „moja stara”. Dzisiejsze Y-ki nie nazwą tak mamy, bo to obciach przynależny gimbazie i „patusom” (patologiom). To pokolenie woli Tymbarka i inne marki znane z domu, szanuje rodziców i mieszka z nimi do oporu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Prowadziłam niedawno warsztaty co-creation. Marketerzy pracowali z młodym targetem, by wspólnie stworzyć pomysły na atrakcyjne i istotne dla konsumentów innowacje produktowe. Szło bardzo dobrze. Przedstawiciele pokolenia Y dostarczali coraz to nowych inspiracji, wyjaśniając, co i dlaczego ich kręci. Klient i agencje mapowali je i dopasowywali do pozycjonowania marki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.