Nike i Reebok na ścieżce do reality advertisingNike i Reebok na ścieżce do reality advertisingNike i Reebok na ścieżce do reality advertisingNike i Reebok na ścieżce do reality advertising

Nike i Reebok na ścieżce do reality advertising

Nike i Reebok na ścieżce do reality advertising
Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

-

, Marketing przy Kawie

Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

Marketing przy Kawie

Co mają ze sobą wspólnego: 3 i pół letni koszykarski strzelec wyborowy ubrany w pieluszkę i nagi streaker mający na sobie tylko buty? Obydwaj są składnikami nowego fenomenu reklamowego - reality advertising.

Bez wątpienia reality TV nadal zyskuje na popularności. Rzeczywistości w niej mniej, ale za to będzie miała coraz większy wpływ na tworzenie reklam: będziemy raczeni w przyszłości coraz większą ilością „reality advertising”.

Czym tak naprawdę jest „reality”? Istnieje wiele definicji "reality TV", jednak ich wspólną cechą jest to, że widowisko opiera się na nie-fikcyjnych wydarzeniach i pokazuje prawdziwych ludzi, nie zaś aktorów czy aktorki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja