Samolot pasażerski sunący ulicami Londynu z przebojem The Clash w tle naprawdę robi wrażenie. Co mogłoby dostarczyć większych przeżyć? Tylko letnie igrzyska 2012 – przekonują brytyjskie linie lotnicze.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Linie British Airways są oficjalnym sponsorem imprezy sportowej w Londynie. W ostatnim spocie serii olimpijskiej marka wystąpiła nieco wbrew reklamowej konwencji. Zamiast promować własne usługi, podkreślać ich jakość, zachęciła, by z nich… nie korzystać.
Dlaczego? Ponieważ w okresie igrzysk olimpijskich jako większą wartość reklamodawca przedstawia pozostanie w domu i kibicowanie swoim.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.