Niezwykłe przypadki niebieskiej tabletki - Marketing przy Kawie
Niezwykłe przypadki niebieskiej tabletkiNiezwykłe przypadki niebieskiej tabletkiNiezwykłe przypadki niebieskiej tabletkiNiezwykłe przypadki niebieskiej tabletki

Niezwykłe przypadki niebieskiej tabletki

Niezwykłe przypadki niebieskiej tabletki
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Reklama Viagry kojarząca się z niedawną hollywoodzką produkcją „Niezwykły przypadek Benjamina Buttona” jest elementem strategii, dzięki której Pfizer, producent niebieskiej tabletki był w stanie utrzymać przewagę nad konkurencją. W Polsce, ze względów prawnych, reklam tego specyfiku nie obejrzymy zbyt szybko. Nie prowadzimy żadnych działań marketingowych skierowanych do pacjentów – potwierdza Adam Linka, rzecznik polskiego Pfizera.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja