Reklamy samochodów podkreślają przede wszystkim ich piękno. Oprócz tego auto może być drapieżne, dystyngowane, niepowtarzalne, przyciągające wzrok albo wzbudzające zazdrość. Niezbędne jest też obudowanie całości przekazu co najmniej kilkoma zagadkowymi skrótami w rodzaju EBS czy EBD, które rozszyfrować potrafią chyba tylko konstruktorzy pojazdu. Taki schemat spotów bywa jednak przełamywany, np. przez marketerów Toyoty, którzy wyróżnikiem marki uczynili jej niezawodność. Reklamy japońskiego producenta bywają niebanalne w pomysłach i efektowne w wykonaniu. Gorzej, gdy w jednej z nich przekaz zaprzecza sam sobie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.