Niezaspokojone pragnienie księży - Marketing przy Kawie
Niezaspokojone pragnienie księżyNiezaspokojone pragnienie księżyNiezaspokojone pragnienie księżyNiezaspokojone pragnienie księży

Niezaspokojone pragnienie księży

Niezaspokojone pragnienie księży
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Księża, bawiąc się na ślizgawce, poczuli pragnienie. Decyzja zapada szybko – posyłają młodego kleryka po piwo. Ten po chwili wraca, jednak gdy obciążony cennym ładunkiem wstępuje na lód, tafla załamuje się pod nim. Co zrobią jego „bracia”? Reklama piwa Stella Artois to znakomity film z doborową obsadą. Dość powiedzieć, że prowodyra gra Zbigniew Zamachowski, a pod lód trafia Wojciech Klata (ten sam, który jako dziecko utonął w pierwszej części „Dekalogu” Kieślowskiego). Ani piwo, ani reklama (mimo obsady) nie są w Polsce dystrybuowane.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to