Niewidzialny oprawca - Marketing przy Kawie
Niewidzialny oprawcaNiewidzialny oprawcaNiewidzialny oprawcaNiewidzialny oprawca

Niewidzialny oprawca

Niewidzialny oprawca
Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

-

Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

25 listopada obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Przeciwko Przemocy wobec Kobiet. W ramach najnowszej akcji piętnującej agresję domową Amnesty International promuje kampanię społeczną z wykorzystaniem marketingu wirusowego. Nazwa kampanii „Up to 69” wskazuje na procent kobiet bitych przez swoich partnerów w niektórych krajach.

Organizacja wyprodukowała dwa bulwersujące filmy, z których pierwszy ma przemawiać do sprawców, drugi – do ofiar przemocy. Film „Fight Club” przedstawia brutalną walkę dwóch bokserów. Po wymianie kilku ciosów orientujemy się, że pokonanym zawodnikiem jest jednak kobieta. Po chwili ring znika, widzimy mieszkanie, w którym nad leżącą ofiarą triumfuje mężczyzna w eleganckim ubraniu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja