Nietradycyjne spojrzenie na Dzień MatkiNietradycyjne spojrzenie na Dzień MatkiNietradycyjne spojrzenie na Dzień MatkiNietradycyjne spojrzenie na Dzień Matki
Różne drogi prowadzą do serca matki (fot. kadr ze spotu KFC)

Nietradycyjne spojrzenie na Dzień Matki

Nietradycyjne spojrzenie na Dzień Matki
Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

-

Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

„To, co było kiedyś stosunkowo niewielkim świętem o ograniczonym zasięgu, przekroczyło wszelkie granice etniczne i religijne” – tak tegoroczne przygotowania do obchodów Dnia Matki podsumowuje Robert Passikoff, założyciel filmy doradczej Brand Keys. Czy trochę nie przesadza?

Szacuje się, że na działania marketingowe związane z Dniem Matki firmy wydadzą w tym roku około 2,5 miliarda dolarów. To o ponad 5% więcej niż w roku poprzednim. Kupujący prawdopodobnie zostawią w sklepach prawie 24 miliardy dolarów, czyli aż o 10% więcej w stosunku do zeszłego roku.

Tym samym potwierdzi się status Dnia Matki jako nowego narodowego święta, które w samych Stanach Zjednoczonych plasuje się na trzecim miejscu wśród najważniejszych świąt dla handlu detalicznego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się